Certificats digitals de Representant d'Entitat
14/02/2018
Com ja anunciarem el passat mes de novembre, La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, estableix l'obligatorietat de relacionar-se electrònicament amb les administracions públiques a:
 
•   Les persones jurídiques (societats, empreses, cooperatives, etc.).
•   Les entitats sense personalitat jurídica (associacions, comunitats de
    propietaris, etc.).
•   Els que exercisquen una activitat professional per a la qual es requerisca
    la col·legiació obligatòria (advocats, arquitectes, enginyers,
    etc.).
•   Els representants dels anteriors.
 
Per tal de dur a terme aquests tràmits, les entitats han de disposar d’un certificat de Representant d’Entitat, el qual identifica a una persona física com a representant d’una persona jurídica. En aquest enllaç s’indiquen els passos a seguir per obtindre el certificat.
Aquest certificat té una validesa de 5 anys i és imprescindible per a relacionar-se telemàticament amb les Administracions Públiques.

Formulari de cerca

Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31